Det var også det bedste år nogensinde for ProData Consult.

2014 var et godt år for IT-konsulentbranchen

Det var også det bedste år nogensinde for ProData Consult. I 2014 var mere end 750 forskellige ProData konsulenter på opgave for mere end 240 forskellige ProData kunder i 6 forskellige lande. Vi vækstede mere end 30% i omsætning og var igen de største i Danmark inden for vores segment målt på antal konsulenter ude hos kunder.

Ud over endnu flere spændende opgaver hos de mest interessante kunder, skulle vores vækst gerne give os ressourcer til at give endnu bedre, personlig og nærværende service til alle konsulenter. Jeg hører meget gerne fra jer, hvis I har en oplevelse af, at det modsatte er tilfældet.

2015 ser lige så spændende ud som 2014. Alt tyder på at opsvinget har bidt sig fast og pipelinen fra vores kunder ser endog meget lovende ud. Samtidig har vi vundet mange offentlige udbud, hvor leverancerne først for alvor starter i 2015. Så vi tror på mange og spændende opgaver inden for alle teknologi- og kompetenceområder i det nye år.

I denne ”nytårsversion” af KonsulentNyt har vi mixet en (synes vi selv) spændende cocktail af bud på hvad 2015 vil byde på i vores branche fra alle de vigtigste meningsdannere i branchen.
Vi vil i det nye år gøre vores yderste for at være det bedste konsulenthus at være tilknyttet. På vegne af alle medarbejderne i ProData Consult vil jeg gerne sige tak for godt og loyalt samarbejde i 2014 og ønske dig et fremgangsrigt konsulentår i 2015.

Søren Rode
Adm. direktør