Vi søger en stærk proceskonsulent, med fokus på det operationelle, og det rette mix af teori og praksis.
Fokus er på kerneforretningen og de daglige operationelle flows ude i de respektive afdelinger som sikre forretningen og giver den ønskede kundebetjening og support.
Der er intern hos kunden viden (personer, ønsker, ideer, krav etc.) til hvordan de fremtidige processer bør/skal designes. De skal have hjælpe til at udfordrere, samle, strukturere, beslutte, dokumentere samt udrulle i samarbejde med projektteamet.
Her og nu påtænkes der ikke at investere i noget eksternt BPM-værktøj men i stedet udbygge det nuværende set-up som består af Internet løsninger i SharePoint Online og med anvendelse af APQC-proces rammemodellen som basis struktur for proces dokumentation.
Ønskede kompetencer: - Dokumenteret erfaring fra Skadesforsikrings branchen/ Håndværker branchen.
- godt kendskab til Office 365 pakken og SharePoint Online
- Erfaring med Microsoft Visio eller lignede værktøjer til illustration af processerne
- Stor erfaring med Small & Medium Sized Enterprises (SME)
- implementering og udrulning af processer
- Interview af bruger på alle niveauer
- Struktureret dataindsamling
- Projektleder styring og management
Start: primo november
Varighed: 6 måneder + option
Arbejdssted: Københavnsområdet
Krav: Min. fem års professionel IT-erhvervserfaring.
Job type: Freelance