Til understøttelse af udviklingen skal ressourcerne blandt andet udarbejde/løse følgende opgaver:
· Anvende user stories, tasks og fejlrapportering
· Systemudvikling
· Forestå kodeoptimering
· Forestå udviklingen af integrationsopgaver til løsningen, herunder ift. udveksling af data
· Bidrage til idriftsættelse
· Deltaget i løbende stand-ups og retrospectives
· Teststyrings- og -case udvikling
· Udarbejde og anvende rapporteringsskabeloner
· Dokumentation af kode
· Bidrage til udarbejdelse af testdokumentation
· Implementering og udvikling af sikkerhed, logning, kryptering og certifikater i løsningen
· Foretage kodevalidering af 3. parts kode.
Løsningen er en indberetnings- og selvbetjeningsløsning, hvorfor det vil vægte positivt, hvis udviklerne har erfaring med udvikling af indberetning eller finansielle IT-løsninger.
Kompetencer
Tilgangen skal være agil.
Start: 1.11
Varighed: 13 mdr.
Arbejdssted: Storkøbenhavn, Denmark
Krav: Min. fem års professionel IT-erhvervserfaring.
Job type: Freelance