#15237
|
2019-11-15
Århus, Denmark
Konsulent til workshop om CallCenter/ContactCenter
Vi søger en konsulent med bred markedskendskab til kontaktcenter (callcenter) systemer, som kan lave en workshop omkring det.
Scope er forberedelse samt gennemførelse af en "user experience workshop" i Århus (helst d. 9 dec.) og udarbejdelse af userstories, samt et supplerende møde med it-arkitekter/telefonispecialister om løsningsmuligheder i forbindelse med rutning af kald ved cloudbaserede kontaktcenterløsninger.
Deltagere i workshoppen er fra 2 afdelinger i forretningen, og de skal udfordres mh. deres tilrettelæggelse af flows.
I et nyt omnichannel system skal mail, chat, CRM-opgaver og måske SoMe indtænkes – hvordan gøres det optimalt og i hvilken grad kan man ensrette flows?
Desuden skal workshoppen helt konkret munde ud i et antal userstories, som skal bruges til at udforme funktionelle krav ud fra. Udarbejdelse af userstories sikrer, at vi ikke afkobler forretningen når vi beskriver krav til udbuddet/indkøbet.
Start: Primo december
Varighed: 3-4 dage
Arbejdssted: Århus
Krav: Min. fem års professionel IT-erhvervserfaring.
Job type: Freelance