Supporterens ansvarsområder er:
- Støtte Incident Management Proces og relateret SLA
Løs opgaver, der rapporteres til Servicedesk
Deltage i forskellige it-projekter
Hovedleverancerne er:
Professionel Service Management og fremragende kundespecificeret service
Proaktiv, effektiv og hurtig support til interne brugere, partnere og slutkunder
Interagere med nordiske kolleger i nordiske Servicedesk hændelser, initiativer og aktiviteter
De vigtigste interessenter er:
Ønskede kompetencer:
- Minimum 3 års praktisk erfaring med at arbejde med Servicedesk og Service Delivery generelt.
- Gode fejlfinding færdigheder og analytisk tankegang
- Gode kommunikationsfærdigheder
- Stærk allround teknisk viden, driftsklienter, systemer, netværk og infrastruktur
- Stærkt kendskab til Microsoft produkter, Windows 7/10, Windows Server, Active Directory, MS Exchange, MS Office, Office 365
- ITIL viden, primært Incident, Problem og Change Management
Start: Snarest muligt
Varighed: 3 måneder
Arbejdssted: Københavnsområdet
Krav: Min. fem års professionel IT-erhvervserfaring.
Job type: Freelance