#11561 | 2018-07-04 Fredericia, Denmark

Help Desk (brugeradministration)

Opgaverne består primært i at håndtere rettighedssager på tværs af SAP platforme.

Sagerne skal behandles og videresendes til de relevante parter.

Specifikke arbejdsopgaver vil blandt andet være, men ikke begrænset til:

  • Vedligeholdelse af brugere uden User Group
  • Knytte brugere sammen med initialer
  • Finde roller som er FAILED / REJECTED / PENDING
  • Håndtere brugere som ikke er valid og roller ikke er slettet.
  • Håndtere brugere som ikke burde være i Produktion og QA.
  • Bistå med inddragelse af udstyr for fratrådte medarbejdere.

Jobbet er kundevendt og kundegrundlaget er øvrige afdelinger og ansatte. Det er derfor vigtigt, at kandidaten har erfaring indenfor brugeradministration og gerne SAP.

Kompetencekrav:

  • Erfaren inden for brugeradministration og vedligeholdelse og erfaring med SAP brugeradministration en fordel.
  • Dansk og engelsktalende


Start: medio juli
Varighed: 5-6 måneder
Arbejdssted: Fredericia
Krav: Min. fem års professionel IT-erhvervserfaring.
Job type: Freelance

Opgaven er lukket

Vi beklager, men vi søger ikke længere konsulenter til dette project.

Klik på "Freelance job" for at se listen over aktuelle opgaver og job.

Hvis du er kunde og leder efter en lignende profil, kan du benytte "Få CV på IT-konsulent" formularen på vores andet website.

Gratis forumaften i København

Kursus _pop

Kom til gratis forumaften om W3C og det moderne web, hvor Kenneth Christiansen vil guide os gennem webteknologiens nye muligheder.