#11098 | 2018-04-25 Midtjylland og Midsjælland, Denmark

Programleder – finansiel sektor

Vi søger netop nu en dynamisk, engageret og erfaren programleder til at styre en række strategiske projektspor i forbindelse eksekvering af strategi 2020.

I øjeblikket er vi ved at revidere virksomhedens strategi, og det handler om at finde en samlet model, der styrker samspillet med kunderne, således at vi markant kan øge den samlede leverancehastighed, samt evnen til altid at levere sikre løsninger på en compliant og økonomisk effektiv måde. Der er i den forbindelse igangsat 13 arbejdsspor inden for områderne:

  • Business Governance
  • Agility & speed
  • Quality, Security & Compliance
  • Cost
  • Business Transformation

Du får arbejdssted på vores lokationer i Jylland og Sjælland. Aktiviteter kan være placeret begge steder.

Dit job bliver at:

  • Sikre at alle i og omkring programmet forstår og arbejder for at nå et fælles mål, og særligt det scope der er lagt for sporerne
  • Sikre sammenhæng mellem tid, ressourcer, kvalitet og scope på tværs af spor
  • Lede og styre programressourcer, samt facilitere møder, workshops mv.
  • Hjælpe sporejere til at estimere opgaver, fokusere på leverancer og sikre implementering og gevinstrealisering
  • Sikre gode samarbejdsrelationer med relevante interessenter
  • Styre risk-, change- og stakeholder management
  • Rapportere og kommunikere om opgavers status og løbende resultater

I det daglige skal du primært arbejde tæt sammen med direktionen, de enkelte sporejere, Strategy & Transformation-afdelingen og vores kommunikationskonsulenter.

Kompetencekrav:

Du har minimum fem års erfaring med programledelse
Vi forventer, at du har en relevant teoretisk uddannelse samt en del erfaring med ledelse af større transformationsprogrammer inden for IT og den finansielle sektor, hvor du har skabt gode resultater.

Desuden forventer vi, at du:

  • Er professional og blandt de dygtigste programledere
  • Har et drive mod at komme i mål med ”dine” projekter og opgaver
  • Er robust, har overblik og tør udfordre direktion og ledelse
  • Har god forretningsindsigt og kan sikre det bedste beslutningsgrundlag
  • Er relationsskabende og forstår at kommunikere på forskellige niveauer i en organisation
  • Er god til at følge op på fremdrift i opgaver og finde alternative muligheder
  • Er struktureret og har god ordenssans
  • Er initiativrig, involverende og selvstændig i udførelsen af dine opgaver
  • Har lyst til at gå forrest og vise vejen
  • Det er en selvfølge, at du kan begå dig på dansk og engelsk i både skrift og tale.


Start: Medio maj
Varighed: Tre til seks måneder
Arbejdssted: Midtjylland og Midsjælland
Krav: Min. fem års professionel IT-erhvervserfaring.
Job type: Freelance

Opgaven er lukket

Vi beklager, men vi søger ikke længere konsulenter til dette project.

Klik på "Freelance job" for at se listen over aktuelle opgaver og job.

Hvis du er kunde og leder efter en lignende profil, kan du benytte "Få CV på IT-konsulent" formularen på vores andet website.

ProData Consult gemmer data i din browser / enhed ved hjælp af cookies med henblik på statistik og optimering af vores hjemmesider og eventuelt til målrettet annoncering. Ved at acceptere, giver du os dit samtykke til denne brug af cookies. Læs vores privatlivspolitik for mere information. Du kan altid trække dit samtykke tilbage her: Persondata politik & cookies

Webstedet kræver brug af "Nødvendige cookies". Vores nødvendige cookies bruges kun til at levere en korrekt fungerende hjemmeside og webservice.

Udvalgte tredjepartstjenester kan lagre cookies for at placere relevante annoncer, der leveres til dig på tredjepartswebsteder.