#11018 | 2018-04-12 København, Denmark

Projektledelsessupport

Der ønskes en person til at indtræde i en program-/projektledelses-supportfunktion hurtigst muligt. Der efterspørges en praktisk og struktureret blæksprutte til dels at understøtte programledelsen i de daglige opgaver dels at indgå i det samlede projekt.

Der efterspørges en fuldtidsressource. Opgaven forventes at løbe minimum til årets udgang med mulighed for forlængelse

Kendskab til projektarbejde og projektadministration og styring en fordel. Der lægges vægt på, at personen kan arbejde selvstændigt.

Rollen vil have reference til programledelsen.

Opgaver:
  • Arkivering i fælles mailadresse
  • Journalisering
  • Udkast til / forberedelse til månedsrapporter mm
  • Opfølgning på leverancer internt og eksterne (tidsplan)
  • Opfølgning på planer og opgaver både internt og eksternt
  • Forberedelse af møder (oplæg)
  • Referatskrivning og renskrivning af diverse oplæg
  • Opfølgning på Issuelister
  • Opfølgning på Risikolog
  • Opfølgning på Ændringslister
  • Ansvar for Dokumentation (proces, fordeling, samarbejde med leverandørens ansvarlige på området)

Opgaver - øvrige
  • Hotelbooking
  • Mødebooking
  • Ansvarlig for projektlokaler
  • Forberedelse af møder (materialer mm)
  • Ansvar for projektoverblik (ferie, kontaktoplysninger mm)
  • IT-adgange
  • Diverse back-ups af systemer
  • Onboarding af nye medarbejdere
  • Opfølgning på konsulentaftaler


Start: 20. april 2018
Varighed: Året ud plus option
Arbejdssted: København
Krav: Min. fem års professionel IT-erhvervserfaring.
Job type: Freelance

Opgaven er lukket

Vi beklager, men vi søger ikke længere konsulenter til dette project.

Klik på "Freelance job" for at se listen over aktuelle opgaver og job.

Hvis du er kunde og leder efter en lignende profil, kan du benytte "Få CV på IT-konsulent" formularen på vores andet website.

Gratis forumaften i København

Kursus _pop

Kom til gratis forumaften om W3C og det moderne web, hvor Kenneth Christiansen vil guide os gennem webteknologiens nye muligheder.