ITSM proceskonsulent søges til integration mellem kundens Remedy ITSM og ServiceNow.
Opgavebeskrivelse:
Opgaven består af afdækning og udarbejdelse af procesflow for integration af Change, Incident, Problem og Service Request moduler.
ITSM proceskonsulenten skal bistå projektlederen i at få beskrevet opgaven fyldestgørende samt sikre at implementeringen foregår som beskrevet i processerne.
Problem og Service Request er ikke fuldt ud implementeret hos kunden og skal fuldt implementeres internt inden opgaven kan løses. ITSM proceskonsulenten forventes at bidrage til dette.
Krav til kandidat:
- Skal kunne kommunikere og samarbejde med it-specialister, leverandører og kunder og kunne kombinere teknisk indsigt med forretningsflair og procesledelse på både dansk og engelsk.
- Kan arbejde selvstændigt i varetagelsen af opgaver – er opsøgende og løsningsorienteret.
- Indgående kendskab til ITSM - kendskab til Remedy ITSM og ServiceNow er en fordel.
Start: 13. november 2017
Varighed: 31. marts 2018
Arbejdssted: Midtsjælland
Krav: Min. fem års professionel IT-erhvervserfaring.
Job type: Freelance