#8696 | 2017-05-24 Hvidovre, Denmark

Projektteam, udskiftning af leverandør

Vores kunde ønsker at indkøbe projektunderstøttelse bestående af et team af tre konsulenter til at varetage projektrelaterede opgaver, herunder varetage den overordnede projektledelse af et genudbud, samt styring og dokumentering af projektet i henhold til best practice.

Ydermere skal leverandøren bistå kunden med vurdering og evaluering af tilbud og forhandling med tilbudsgiverne, og med udarbejdelse af relevante skriftlige produkter i forbindelse med de nødvendige forelæggelser.

Der er tale om et skift mellem et konsulenthus og leverandøren og der skal arbejdes parallelt for at sikre bedst mulig overdragelse af viden.

Krav til erfaring: Projektlederen skal have mindst 5 års erfaring som projektleder for projekter af teknisk karakter. De øvrige konsulenter skal have mindst 3 års erfaring med projekter af teknisk karakter.

Krav til kompetencer: Konsulenterne skal være i stand til at indgå i og bidrage til skabelsen af et succesfuldt samarbejde.

Krav til uddannelse/certificering:
Konsulenterne skal have dokumenteret uddannelse i projektledelsesdiscipliner. Dokumentation kan f.eks. være certificering som Prince 2 Practitioner, PMP, IPMA eller tilsvarende. Det vægter positivt, hvis projektlederen også har dokumenteret uddannelse/certificering i risikostyring, programstyring, IPMA B eller tilsvarende projektrelaterede uddannelser og certificeringer.

Start: 19. juni 2017
Varighed: Marts 2019, max. 5.000 timer i perioden
Arbejdssted: Hvidovre, Denmark
Krav: Min. fem års professionel IT-erhvervserfaring.
Job type: Freelance

Opgaven er lukket

Vi beklager, men vi søger ikke længere konsulenter til dette project.

Klik på "Freelance job" for at se listen over aktuelle opgaver og job.

Hvis du er kunde og leder efter en lignende profil, kan du benytte "Få CV på IT-konsulent" formularen på vores andet website.