#7961 | 2017-02-10 Storkøbenhavn, Denmark

Stakeholder Management

Vi søger en projektleder til styring af eksterne kunder samt eksterne leverandører. Opgaven indeholder: Budget ansvar og Stakeholder Management.

Ansvar og opgaver
  • Repræsenterer kunde og brugere mhp. at maximere forretningsværdi
  • Single-point-of-contact for teamets portefølje inklusive prioritering af nye krav til backlog'en
  • Ejer produktvisionen og beskriver projektet i productbrief form eller leveranceaftale med tilhørende KPI’er
  • Beslutter indhold, budget og release-dato efter aftale med kunden
  • Definerer og prioriterer produktets nøgle-features og succeskriterier i backlog
  • Ansvarlig for projektets og produktets succes og sikrer, at produktet opfylder aftalte KPI’er
  • Ansvar for synlighed ift. værdiskabelse gennem rapportering til produktionsleder, centerchef og kunder (ift. fremdrift, risici, økonomi)

FAKTA OM JOBBET
Kort beskrivelse af jobbet: Som Product Owner ejer du visionen for produktet og sørger for, at teamet altid arbejder på det, der skaber mest værdi. Du sikrer, at brugerens perspektiv altid er repræsenteret i udviklingen og formulerer product backlogs, der motiverer og skaber klar PR.

Start: Hurtigst muligt, gerne 13. februar 2017
Varighed: Et halvt år
Arbejdssted: Storkøbenhavn
Krav: Min. fem års professionel IT-erhvervserfaring.
Type: Freelance

Opgaven er lukket

Vi beklager, men vi søger ikke længere konsulenter til dette project.

Klik på "Freelance job" for at se listen over aktuelle opgaver og job.

Hvis du er kunde og leder efter en lignende profil, kan du benytte "Få CV på IT-konsulent" formularen på vores andet website.