#7893 | 2017-02-02 Aalborg, Denmark

Supporter, 2. level (Java)

2. Level supporter til drift og forvaltning af portal.

Rejser:
Rejser til København må påregnes 1 gang pr. måned.
Rejse til Warszawa forventeligt max. 2 gange om året.

Arbejdsopgaver vil typisk være:

  • 2. level håndtering af incidents modtaget fra forretningsenheder og andre teams i IT.
  • Visitering af fejl ved anvendelse af systemlogs m.m.
  • Fejlretning ved simple koderettelser (ikke et must)
  • Videresendelse af incidents, der skal analyseres/løses i andre teams, samt opfølgning på dette.
  • Deltagelse ved løsning og koordination af indsatser ved større driftshændelser med henblik på at minimere forretnings impact.
  • Opfølgning på løsning af driftshændelser med henblik på at sikre, at fejlen ikke gentager sig.
  • Opfølgning på systemalarmer på driftshændelser samt bidrage til implementering af nye systemalarmer.
  • Køre scripts til opretning af data.
  • Kommunikation pr. telefon og/eller skriftligt med mange forskellige interessenter

Ønskede kompetencer:

  • Generelt gode tekniske IT-kompetencer med god evne til at sætte sig ind i nye hjælpeværktøjer.
  • Java platformen men meget gerne også med kendskab til mainframe. (Udviklerprofil der ikke foretrækker hardcore udvikling, men trives bedre med opgaver styret af den daglige driftssituation)
  • Teamspiller, proaktiv, udadvendt med gode kommunikationsevner
  • God mundtlig og skriftlig kommunikation på engelsk og dansk


Start: April
Varighed: 2 år + option på forlængelse
Arbejdssted: Aalborg, Denmark
Krav: Min. fem års professionel IT-erhvervserfaring.
Type: Freelance

Opgaven er lukket

Vi beklager, men vi søger ikke længere konsulenter til dette project.

Klik på "Freelance job" for at se listen over aktuelle opgaver og job.

Hvis du er kunde og leder efter en lignende profil, kan du benytte "Få CV på IT-konsulent" formularen på vores andet website.