#7811 | 2017-01-24 Midtsjælland, Denmark

PMO assistent

Ansvar:
  • At understøtte programmets styrings opgaver med faktuelt grundlag
Primære arbejdsopgaver:
  • Sikre at alle dokumenter gemmes efter aftalt struktur i kundens projektmappe
  • Udarbejdelse af diverse skabeloner som bliver nødvendige undervejs
  • Vedligeholdelse af fællesdokumenter eks. milepælsplan
  • Udarbejde økonomiske ad hoc overbliksrapporter på programmet
  • I samspil med kundens controller-funktion at vedligeholde projekter
  • Løbende opfølgning på programmets samlede økonomi
  • Hjælpe programmet med diverse samlede overblik i regneark
  • Mødereferater fra programledelsesmøder og styregruppemøder internt hos kunden
  • Indhente og samkøre relevant information status, estimater, økonomi og fremdrift
  • Udarbejde kommunikerbar præsentationsmateriale
  • At programmet har et retvisende og opdateret faktuelt billede af økonomi, kapacitet, leverancer, status, problemstillinger mv. Input til programledelsen og styregrupper.
Hvis alt går vel skal konsulenten være allokeret til efter sommerferien. Hvis det trækker ud er der mulighed for forlængelse til 31.12.18.
Kompetencekrav:
  • IT kompetence er ikke nødvendig
  • Dog nødvendigt at have godt kendskab til Excel og PowerPoint
  • Baggrund f.eks.: projektleder (ikke nødvendigvis hård IT, gerne forretning/proces), forretningsudvikling, projektkoordinator, projektassistent, programleder, controller
  • Præcision – overblik – samkøring af tal for forskellige kilder til et samlet overblik der kan formidles og modtages
  • Præcist, korrekt og entydigt grundlag for både kundeprojektet og det samlede projekt


Start: 1. februar 2017
Varighed: Året ud + option
Arbejdssted: Midtsjælland
Krav: Min. fem års professionel IT-erhvervserfaring.
Type: Freelance

Opgaven er lukket

Vi beklager, men vi søger ikke længere konsulenter til dette project.

Klik på "Freelance job" for at se listen over aktuelle opgaver og job.

Hvis du er kunde og leder efter en lignende profil, kan du benytte "Få CV på IT-konsulent" formularen på vores andet website.