#7279 | 2016-10-27 Fredericia, Denmark

Projektledelse. Identifikation af opgaver ud fra nye beredskabs bekendtgørelser

Vi søger en projektleder til flg opgave:

Ifbm. ny beredskabs lovgivning (bekendtgørelse) for energisektoren, skal
kunden gennemfører en del opgaver som er beskrevet i loven / bekendtgørelsen.
Til hjælp for denne proces er der behov for en projektleder der kan sikre at alle opgaver registreres, prioriteres og bemandes således at kunden kan nå at blive klar til deadline.

Opgaverne:
  • Gennemgå bekendtgørelse og lov og identificere hvor kunden har en opgave der er IT relateret
  • Liste alle opgaver op
  • Lave en opgave beskrivelse til hver enkelt opgave
  • Estimere de enkelte opgaver
  • Finde den kritiske tidslinje
  • Prioritere opgaverne
  • Sikre at de enkelte opgaver bliver bemandet
  • Sikre at der er fremdrift i opgaverne
  • Regelmæssig rapportering til IT Business Excellence om fremdrift
  • Identificere de opgaver der ikke kan nås til deadline, og forberede en dispensation skrivelse til styrelsen.

Krav:

  • 5-10års erfaring i relation til projektledelse.
  • Evne til at kommunikerer effektivt med interessenter både internt og eksternt på flere niveauer fra Direktion til teknisk personale.
  • Evne til at skabe overblik i kompleks lovtekst, således det kan brydes ned til mindre opgaver.
  • Evne til at skabe fremdrift i opgaverne.
  • Evne til at sikre en høj kvalitet i leverancerne.
  • Det vil være en fordel hvis projektlederen har kendskab til beredskab, og forretnings kritiske IT systemer.


Start: ASAP
Varighed: 3 mdr
Arbejdssted: Fredericia, Denmark
Krav: Min. fem års professionel IT-erhvervserfaring.
Job type: Freelance

Opgaven er lukket

Vi beklager, men vi søger ikke længere konsulenter til dette project.

Klik på "Freelance job" for at se listen over aktuelle opgaver og job.

Hvis du er kunde og leder efter en lignende profil, kan du benytte "Få CV på IT-konsulent" formularen på vores andet website.