#6939 | 2016-09-07 Århus, Denmark

Koordinator/Assistent til logistikopgave ( vikar)

Til vores kunde leder vi efter en profil til et større logistik projekt som er i fuld gang.
Profilen skal kunne mestre at tilegne sig overblik over mange tusinde enheder der findes på forskellige kunde lokationer.

Formålet i projektet er at udskifte disse enheder med nyere versioner.
Profilen får flg ansvar :
  • At skabe et overblik over de eksisterende enheder
  • Udarbejde en logistik plan for hvordan enhederne kan udskiftes – rækkefølge er prioriteret af forretningen
  • Identificere hvilke øvrige forhold der skal være på plads ifbm. logistik opgaven.
  • Opfølgning på udskiftningen dvs. rapportering af hvordan opgaven skrider frem
  • Håndtering af ændringer til plan og følge op på disse overfor interessenter.

Krav:
  • Profilen skal elske at arbejde med Excel og finder det let at skabe overblik via Excel.
  • Profilen skal trives i et projekt der er hektisk og være omstillingsparat.
  • Udadvendt, opsøgende og med drive til at ville lykkedes med opgaverne er en fordel.
  • Teamplayer som gerne vil dele med andre.


Start: asap, og senest 1/10
Varighed: 6-12 mdr + 12 mdr option
Arbejdssted: Århus
Type: Freelance

Opgaven er lukket

Vi beklager, men vi søger ikke længere konsulenter til dette project.

Klik på "Freelance job" for at se listen over aktuelle opgaver og job.

Hvis du er kunde og leder efter en lignende profil, kan du benytte "Få CV på IT-konsulent" formularen på vores andet website.