#6732 | 2016-07-29 København, Denmark

1. level supporter

Vi har en kunde som søger en 1 level supporter så hurtigt som muligt.
Arbejdsopgaver:

  1. Kvalificering af fejlmeddelelser. Skal med sin brede IT-viden kunne beskrive fejl på et højt kvalitetsniveau, og overdrage opgaver til 2nd level support.
  2. Sikre at den relevante information mod brugerne, både som nyheder, IT Driftsbilledet og hjælp til selvhjælpsvejledninger er ajour og aktuel.
  3. Sikre at flere fejl og uhensigtsmæssigheder indmeldes til 2nd level.
  4. Indgå som repræsentant til Office 2016-projektet.
  5. Sikre at nødvendig viden er forankret.

Kompetencemæssigt skal konsulenten have en stor og bred IT-forståelse, baseret på flere års support- og fejlsøgningserfaring, og skal hurtigt kunne spotte og beskrive tendenser ved gentagen fejl

Start: Så hurtigt som muligt
Varighed: 6 måneder
Arbejdssted: København
Krav: Min. fem års professionel IT-erhvervserfaring.

Opgaven er lukket

Vi beklager, men vi søger ikke længere konsulenter til dette project.

Klik på "Freelance job" for at se listen over aktuelle opgaver og job.

Hvis du er kunde og leder efter en lignende profil, kan du benytte "Få CV på IT-konsulent" formularen på vores andet website.