#6601 | 2016-07-05 Kbh, Denmark

Projektleder til Migrering og transition

  • En projektleder til en tidskritisk migrering af en portefølje af mindre forretningsspecifikke
it-services og applikationer og transition af standard EUC-service fx PC, iPad og mobil enheder.
  • Projektledelsen omfatter planlægning og eksekvering af migreringerne og transitionerne.
  • Projektlederen skal selvstændigt planlægge og lede projektets aktiviteter herunder afdække it-infrastruktur krav fra migrerings porteføljen og krav til den modtagende it-infrastruktur, og planlægge og eksekvere
migreringsforløbet og transitionen af EUC-services.
  • Projektlederen skal koordinere med det afgivende selskab, styre eksterne
leverandører, og varetage interne interessenter under migrerings- og
transitionsforløbet.

Ansvar:

  • Selvstændigt sikre at projektet udføres i henhold til det overordnede program og it-infrastruktur projekts milestones og planer.
  • Selvstændigt sikre at eget projekt leveres i henhold til milepæle, budget, resultater, kvalitet, og ressourcer.
  • Udarbejde planer, checklister, og status rapporter i henhold til det overordnede programs retningslinjer og krav.

  • Erfaring:

  • Års erfaring med projektledelse af it-infrastruktur løsninger gernei forbindelse med større komplekse programmer.
  • Stor erfaring med migrering af forretningsspecifikke it-services og transition af EUC-services.
  • Stor erfaring i samarbejde med eksterne interessenter og styringen af leverandører.

Generelle Kompetencer:

  • Planlægning og organisering.
  • Tværgående koordinering og interessent håndtering.
  • Aktion orienteret, energisk, gennemslagskraft, detaljeorienteret.


Start: Uge 28
Varighed: 1. nov 2016
Arbejdssted: Kbh
Krav: Min. fem års professionel IT-erhvervserfaring.
Type: Freelance

Opgaven er lukket

Vi beklager, men vi søger ikke længere konsulenter til dette project.

Klik på "Freelance job" for at se listen over aktuelle opgaver og job.

Hvis du er kunde og leder efter en lignende profil, kan du benytte "Få CV på IT-konsulent" formularen på vores andet website.