#6540 | 2016-06-29 Ålborg, Denmark

IT supporter

IT Supporter, hvis opgaver hovedsaligt bliver at:

  • håndtere mailboks
  • passe vagttelefon
  • reagere på systemalarmer
  • løbende dokumentation af driftshændelser og opfølgning på tidligere driftshændelser (forsøg på at sikre, at fejlene ikke gentager sig)
  • kørsel af diverse scripts til opretning af data
  • første visitation af incidents, som for 70 procents vedkommende blot skal sendes videre til en underleverandører, i enkelte tilfælde direkte kommunikation med medarbejdere med henblik på at klarlægge driftshændelser etc..
  • løbende kommunikation med mange interessenter.

Kompetencekrav:

En profil med teknisk baggrund, men som foretrækker udadvendt hotlinearbejde, som forsøgt beskrevet ovenfor.

Det er vigtigt, at personen kan læse og tolke java-logs, og han/hun må også meget gerne kunne udføre lettere java udviklingsarbejde (finde og rette fejl på et ikke avanceret niveau) og kunne hjælpe projekter med at få en portal til at køre i testmiljøer (konfigurering).

Start: August
Varighed: 6 måneder
Arbejdssted: Ålborg
Krav: Min. fem års professionel IT-erhvervserfaring.
Type: Freelance

Opgaven er lukket

Vi beklager, men vi søger ikke længere konsulenter til dette project.

Klik på "Freelance job" for at se listen over aktuelle opgaver og job.

Hvis du er kunde og leder efter en lignende profil, kan du benytte "Få CV på IT-konsulent" formularen på vores andet website.