#5704 | 2016-03-08 København, Denmark

Projektleder, leverandørstyring

Vi søger en projektleder der kan varetage forskellige opgaver i forbindelse med kontakt til leverandørerne omkring support og fejlrapportering til bl.a.:

  • Konference administrations system
  • Mødebookingsystem
  • CRM system
  • SuccessFactors medarbejderudviklingssystem
  • Varetage styring af ovenstående leverandører
  • Planlægge et opgraderingsprojekt for SuperOffice

Den rette kandidat har:

  • minimum 3-5 års projektledelseserfaring i form af relevante referencer
  • har stor erfaring med styring af leverandører
  • mestrer alle faser af projektledelse - fra projektinitiering til afsluttende evaluering
  • Kan varetage dialogen omkring support og fejlrapportering til leverandørerne
  • Har erfaring med CRM, gerne SuperOffice


Start: Snarest muligt (14. marts)
Varighed: ca. 3 måneder
Arbejdssted: København
Krav: Min. fem års professionel IT-erhvervserfaring.

Opgaven er lukket

Vi beklager, men vi søger ikke længere konsulenter til dette project.

Klik på "Freelance job" for at se listen over aktuelle opgaver og job.

Hvis du er kunde og leder efter en lignende profil, kan du benytte "Få CV på IT-konsulent" formularen på vores andet website.