#5574 | 2016-02-12 Århus, Denmark

Kommunikations koordination & opgavestyring - Office 365 projekt

Vores kunde (Stor Enterprise kunde) er i fuld gang med at implementere Office 365 i hele koncernen og pga. en stram deadline er der nu behov for en ekstra ressource i projektgruppen til at vare flg. 2 opgaver:

  1. Kommunikation 40%
  2. Analyse/opgavestyring 60%

Omkring projektet ligger der en primær opgave i at få identificeret alle kundens Pluginns og Markroer, som p.t. ikke kendes omfanget af. Dette forventes kortlagt ved opstart af denne opgave.
Projektet arbejder med en pilotgruppe på 120 brugere.

Den kommunikative del af opgaven går ud på at kunne tage fra og sikre at den fælles mailboks, hvor alle interessenter i projekter henvender sig enten bliver besvaret direkte eller videresendt til kompetencespecifikke ressourcer, som kan løse opgaven.
Det er vigtigt at denne mailboks hele tiden holdes i bund for ulæste mails og der samtidig sikres at der følges op på, at de åbne spørgsmål/opgaver, som er videresendt også er blevet besvaret/lukket for at sikre den bedst mulige kundeservice (internt) hos kunden.

Analyse/opgavestyringsdelen går ud på at have flair for at kunne overskue de forskellige pluginns og makroer for herefter at kunne videregiver den tekniske del af opgaven til en teknisk tung funderet kollega i projektet.
KRAV: - Erfaring fra tidligere med at håndtere en fælles mailboks, hvor der kommer mange nye mails ind hver dag
  • God til at formulere dig på dansk i skrift og tale
  • En god kommunikator
  • Er glad for at have rollen som limen, der binder organisationen sammen i hverdagen
  • Struktureret, glad og udadvendt
  • Du bliver ikke stresset under arbejdspres
  • Du ved og forstår hvad Pluginn og Makroer er - du skal dog ikke kunne kode dem - det er der folk til.
  • Er god til at analysere og god til Excel regneark
  • En fordel hvis du også kan/ har arbejdet med Access

Da opgaven er karakteriseret som et studenterjob/ vikar-job, kan vi ikke tilbyde en høj konsulent-timepris, men en lavere timepris.

Start: 29/2
Varighed: 2 mdr + 2 mdrs option
Arbejdssted: Århus
Krav: Min. fem års professionel IT-erhvervserfaring.

Opgaven er lukket

Vi beklager, men vi søger ikke længere konsulenter til dette project.

Klik på "Freelance job" for at se listen over aktuelle opgaver og job.

Hvis du er kunde og leder efter en lignende profil, kan du benytte "Få CV på IT-konsulent" formularen på vores andet website.