#5509 | 2016-01-29 Sjælland, Denmark

Projektleder til LMS

Opgaven vedrører:
Konsulenten skal fungere som kundens projektleder for projekt ”Anskaffelse af Learning Management System”, herefter benævnt LMS.
  1. Styring og færdiggørelse af udbudsproces inkl. evaluering af tilbud
  2. Kontraktindgåelse: udarbejdelse af underretningsbreve og styring af proces for kontraktindgåelse
  3. Styre, lede og sikre fremdrift for de efterfølgende faser: udvikling/konfigurering, uddannelse, drifts- og overtagelsesprøve, implementering, overdragelse til driftsorganisationen og projektevaluering
  4. Udarbejde detaljeret tids- og aktivitetsplan
  5. Lede en projektgruppe på to deltagere: en medarbejder fra IT og en delprojektleder fra HR

Der efterspørges:
  1. Kan dokumentere stor erfaring i at lede og styre en udbudsproces fra start til slut
  2. Kan dokumentere 10 års erfaring i projektledelse af IT-systemer, erfaring med implementering af LMS vægtes positivt
  3. Erfaring med offentlige virksomheder vægtes positivt
  4. Kan anvende EU Supply


Start: 14. marts 2016
Varighed: Et år plus option
Arbejdssted: Sjælland
Krav: Min. fem års professionel IT-erhvervserfaring.

Opgaven er lukket

Vi beklager, men vi søger ikke længere konsulenter til dette project.

Klik på "Freelance job" for at se listen over aktuelle opgaver og job.

Hvis du er kunde og leder efter en lignende profil, kan du benytte "Få CV på IT-konsulent" formularen på vores andet website.