#5433 | 2016-01-15 Fredericia, Denmark

Projektleder - Leverancer

Projektleder til varetagelse af overlevering af projekt til drift:
Opgaven i tre punkter
  1. Der er udarbejdet en leveranceplan indeholdende 500-800 leverancer. Der er
afholdt møder med leverandører og modtagere, men der er behov for løbende at
sikre ens opfattelse mellem begge parter i takt med, at der sker ændringer i leverancerne.
2. Koordinering af frembringelse af alle leverancer på planen. Der er gode ressourcer
koblet på hele vejen rundt til at modne/udarbejde leverancerne, men der er
behov for koordinering og opfølgning således, at aftalerne mellem projekt og drift holdes
(punkt 1).
3. Planlægning og effektuering af overdragelse

Personen skal være god til at kommunikere på både ledelses- og medarbejderniveau og
samtidig være i stand til at overskue mange forskelligartede leverancer og opgaver, samt i stand til et godt samarbejde med mange typer af stakeholders ( leverance modtagere i forskellig-artede afdelinger og med forskelligt niveau af indblik i projektet ).
Opgaven har et forventet omfang 2-3 dage pr. uge fra nu og frem til lidt efter idriftsættelsen, ca. 15. april
2016.

Krav:
  • God kommunikator
  • I stand til at abstrahere fra detaljen og i stedet fokus på formål og proces, men samtidig i stand til at få ekspederet opgaverne effektivt.
  • Projektleder med styr på sine Projektledelsesværktøjer
  • Ekstremt god til overblik over mange projekter.
  • Vant til at bruge Excell
  • Erfaring med at bruge PowerPoint


Start: Asap
Varighed: 2-3 dage pr uge frem til midt april
Arbejdssted: Fredericia
Krav: Min. fem års professionel IT-erhvervserfaring.
Type: Freelance

Opgaven er lukket

Vi beklager, men vi søger ikke længere konsulenter til dette project.

Klik på "Freelance job" for at se listen over aktuelle opgaver og job.

Hvis du er kunde og leder efter en lignende profil, kan du benytte "Få CV på IT-konsulent" formularen på vores andet website.