#4924 | 2015-08-27 Storkøbenhavn, Denmark

Projektledelse, Leverandør og Kontraktstyring

Kunden har selv 2 Projektledere på opgaven - som har fokus på de faglige elementer af opgaven ift. domaine viden. Opgaven er vokset, således at nogle af de mere projektleder specifikke opgaver kræver yderligere attention.

Leveranstyring og Kontrakt- og Intressentstyring og Kommunkation intern hos kunden.



  • Koordinere opgavetilrettelæggelsen imellem de faglige spor i projektet.
  • Overvåge aftaler og deadlines i relation til såvel KMD som FTF-A.
  • Koordinere FTF-A’s ressourceanvendelse med projektteam, it-chef og driften.
  • Vedligeholde projektlog og dokumentation.
  • Koordinere kommunikationen mellem projektgruppen og KMD.
  • Overvåge at funktionsspecifikationer bliver opdateret og vedligeholdt.
  • Overvåge de kontraktlige forpligtelser og deadlines på daglig basis.
  • Forestå kommunikation i relation til frigivelser.
  • Affrapportering til leverance- og styregruppe.
  • Deltage i projektstyremøder.
  • Følge og overvåge fremdrift af løsning og implementering af defects.
  • Sikre hyppigere og bedre kommunikation til resten af organisationen.
  • Daglig/ugentlig sparring med og afrapportering til it-chefen

Dynamics CRM kendskab vil være en fordel, men ikke en forudsætning.

Start: ASAP
Varighed: 6 måneder +
Arbejdssted: Storkøbenhavn
Krav: Min. fem års professionel IT-erhvervserfaring.

Opgaven er lukket

Vi beklager, men vi søger ikke længere konsulenter til dette project.

Klik på "Freelance job" for at se listen over aktuelle opgaver og job.

Hvis du er kunde og leder efter en lignende profil, kan du benytte "Få CV på IT-konsulent" formularen på vores andet website.