#3834 | 2014-07-08 Denmark

1. level supporter til Storkøbenhavn - vikariat

Vores kunde skal bruge en 1. level telefonsupporter til deres Helpdesk snarest muligt.

  • Du skal have erfaring inden for Microsoft området - se kompetencekrav.
  • Fuld tid = 34,5 time om ugen frem til 31. december 2014 (mandag til fredag inden for normal arbejdstid, dvs. ikke vagtordning)
  • Samtaler kan forventes i denne eller næste uge

Typiske opgaver er brugerhjælp - hvordan logger jeg på netværket, maskinen vil ikke printe, min mail virker ikke.
Konsulenten vil komme til at arbejde efter færdige templates i servicedesken.

MINIMUMKRAV
  • Konsulenten er uddannet som IT supporter eller tilsvarende
  • Konsulenten skal beherske dansk flydende i skrift og tale
  • Konsulenten har kendskab til IT på bruger niveau
  • Det er ikke et krav at du er sikkerhedsgodkendt på forhånd, men du skal på sigt kunne sikkerhedsgodkendes, dvs. ren straffeattest
  • Minimum 1 års erfaring med telefonsupport i IT helpdesk, med arbejde på et enterprise miljø, samt med teknologierne MS Office 2007, Remedy, ITSM tools samt brugeradministration og MS Exchange.


Krav: Min. fem års professionel IT-erhvervserfaring.

Opgaven er lukket

Vi beklager, men vi søger ikke længere konsulenter til dette project.

Klik på "Freelance job" for at se listen over aktuelle opgaver og job.

Hvis du er kunde og leder efter en lignende profil, kan du benytte "Få CV på IT-konsulent" formularen på vores andet website.