#3787 | 2014-06-25 Sydjylland, Denmark

2. level support administration

Vi søger on konsulent som skal fungerer som adm. koordinater og dispacher i et 2nd level (ITIL) miljø i en drift afdelingen.

Kunden har en 1st line (ITIL) i forretningen som giver opgaver via et Service Management system som alene håndterer Incidents (ITIL) .

Der er en underleverandør som ikke forstår dansk men som forstår engelsk. De beriger Incidenten med nødvendig information – oversætter og sender til underleverandør

Herefter er der opfølgning og svar til forretningen ang. status – alt via Service Management Systemet.

Vi efterlyser en struktureret person, der er interesseret i at opgaverne bliver løst, som kan følge op på leverandør og som er i stand til at indhente de fornødne informationer internt i organisationen.

Konsulenten skal være interesseret i den administrative del af koordineringen og som minimun kende til ITIL processer inden for Incident.

Det er Microsoft Service Manager system

Krav:

  • Kendskab til ITIL
  • administration og dipatch i 2. level support
  • opfølgning
  • oversættelse til engelsk
  • status rapportering
  • flydende Dansk og Engelsk


Start: Snarest muligt
Varighed: 3-4 måneder
Arbejdssted: Sydjylland
Krav: Min. fem års professionel IT-erhvervserfaring.

Opgaven er lukket

Vi beklager, men vi søger ikke længere konsulenter til dette project.

Klik på "Freelance job" for at se listen over aktuelle opgaver og job.

Hvis du er kunde og leder efter en lignende profil, kan du benytte "Få CV på IT-konsulent" formularen på vores andet website.