#3621 | 2014-04-10 Københavnsområdet, Denmark

1st Level Telefonsupporter til Servicedesk

Supporter til Servicedesk, 1st Level. Opgaven er fuldtid, indenfor alm. arbejdstid (dvs. ingen vagtordning).

MINIMUMKRAV
  • Konsulenten er uddannet som IT supporter eller tilsvarende
  • Konsulenten skal beherske dansk flydende i skrift og tale
  • Konsulenten har kendskab til IT på bruger niveau
  • Konsulenten har minimum 2 års erfaring med telefon support i IT helpdesk
  • Konsulenten har minimum 1 års erfaring med at arbejde på et enterprise miljø.
  • Konsulenten har minimum 1 års erfaring med MS office 2007 - outlook
  • Konsulenten har minimum 1 års erfaring med MS office 2007 - word
  • Konsulenten har minimum 1 års erfaring med MS office 2007 - excel
  • Konsulenten har minimum 1 års erfaring med Remedy applikationen
  • Konsulenten har minimums 1 års erfaring med ITSM tools
  • Konsulenten har minimum 1 års erfaring med brugereadministration på MS platform
  • Konsulenten har minimum 1 års erfaring med MS exchange


Start: Snarest muligt
Varighed: Året ud
Arbejdssted: Københavnsområdet
Krav: Min. fem års professionel IT-erhvervserfaring.

Opgaven er lukket

Vi beklager, men vi søger ikke længere konsulenter til dette project.

Klik på "Freelance job" for at se listen over aktuelle opgaver og job.

Hvis du er kunde og leder efter en lignende profil, kan du benytte "Få CV på IT-konsulent" formularen på vores andet website.