#3142 | 2013-10-07 København, Denmark

Dispatcher til 2nd/3rd level service desk

Dispatcheren skal hurtigt danne sig god forståelse af system portefølje og infrastruktur, samt organisation.

Teamet udfører 2nd og 3rd level support på alle systemer, applikationer og værktøjer.

Konsulenten skal være erfaren i rollen, samt styre incidentindflowet i servicemanagement værktøj (Jira) og Outlook.

Mod, ærlighed, organisatorisk- og teknisk tæft er vigtige kompetencer for vores kommende konsulent. Gennemslagskraft og analytiske evner er ligeledes højt prioriteret.

Arbejdstiden må forventes fortrinsvis at ligge i tidsrummet 7-15.

Ønskede kompetencer:

Organisatorisk- og teknisk tæft. Gennemslagskraft og analytiske evner.

Evnen til at sætte sig ind i et infrastrukturlandskab, som ligger i et bredt spænd fra Mainframe til distribueret platform som er vel afprøvede til helt nye komponenter, principper og værktøjer.

Ledelse af incident inflowet, dialog med IT kolleger, såvel som forretningsbrugere. Proaktiv, nytænkende, styrende, energisk.

Erfaring med dispatch og implementering af dispatcher rollen, i en en servicedesk med høj fagligt niveau.

Start: Snarest muligt
Varighed: 3 måneder
Arbejdssted: København
Krav: Min. fem års professionel IT-erhvervserfaring.

Opgaven er lukket

Vi beklager, men vi søger ikke længere konsulenter til dette project.

Klik på "Freelance job" for at se listen over aktuelle opgaver og job.

Hvis du er kunde og leder efter en lignende profil, kan du benytte "Få CV på IT-konsulent" formularen på vores andet website.