#2873 | 2013-05-30 Sydjylland, Denmark

Projektleder Assistent

Kunden har i sit PMO (Project Management Office) brug for en venlig, udadvendt assistent, der kan holde styr på deres mange projekter og opgaver. Konsulenten skal have god forståelse fpr projektledelse, men må ikke føle sig for fin til at "lave praktiske ting", hvis det skulle vise sig nødvendigt.

  • Praktiske og administrative opgaver
  • Mødebooking og koordinering
  • Udarbejdelse og udsendelse af referater
  • Opfølgning
  • Opsætning af dokumentation
  • Diverse kommunikationsopgaver via hjemmeside, nyhedsbrev m.v.
  • Dokument og versionsstyring
  • Brugeradministration på projektsites
  • Arkivering
  • Opsætning af tabeller i excel, powerpoint præsentationer m.v.
  • Ad hoc opgaver

Krav:

  • Struktureret
  • Selvstændighed
  • Grundig
  • Mange bolde i luften
  • Godt humør trods travlhed
  • Superbruger i MS Office


Start: Snarest muligt
Varighed: 3 måneder + option på forlængelse
Arbejdssted: Sydjylland
Krav: Min. fem års professionel IT-erhvervserfaring.

Opgaven er lukket

Vi beklager, men vi søger ikke længere konsulenter til dette project.

Klik på "Freelance job" for at se listen over aktuelle opgaver og job.

Hvis du er kunde og leder efter en lignende profil, kan du benytte "Få CV på IT-konsulent" formularen på vores andet website.