#2679 | 2013-03-11 København, Denmark

Cisco konsulent

Opgaver:

Konsulenten skal have erfaring med implementering af Cisco Unified Contact Center Enterprise (UCCE) kundecenter løsninger og gerne Cisco Unified Call Manager (CUCM).

Kundens miljø er baseret på Cisco UCCE 8.5 og CUCM 8.5. De implementerer tale, callback, callback from web, e-mail og chat kanaler.

Konsulenten skal både kunne bistå med praktiske opgaver i projektet, men først og fremmest som en sparringspartner for projektleder i forhold til implementeringen, så de får en 2nd opinion på leverandørens forslag.

Ønskede kompetencer:

Solid erfaring med CISCO produkter
Cisco Unified Contact Center Enterprise (UCCE)
Cisco Unified Call Manager (CUCM).

Sproget er Skandinavisk

Start: Snarest muligt
Varighed: 1-2 dage om ugen, 3 måneder
Arbejdssted: København
Krav: Min. fem års professionel IT-erhvervserfaring.

Opgaven er lukket

Vi beklager, men vi søger ikke længere konsulenter til dette project.

Klik på "Freelance job" for at se listen over aktuelle opgaver og job.

Hvis du er kunde og leder efter en lignende profil, kan du benytte "Få CV på IT-konsulent" formularen på vores andet website.