#2615 | 2013-02-19 København, Denmark

Dispatcher til 2nd/3rd level Servicedesk

Dispatcheren skal hurtigt danne sig god forståelse af system portefølje og infrastruktur, samt organisation, med henblik på at kunne implementere og bestride dispatcher rollen.

Teamet udfører 2nd-3rd level support på alle systemer, applikationer og værktøjer. Kendskab til PC og dertilhørende standard applikationer er undtaget.

Konsulenten skal være erfaren i rollen, og vil få til opgave at implementere dispatcherrollen, samt styre incidentindflowet i servicemanagement værktøjer (Jira) og Outlook.

Ønskede kompetencer:

  • Erfaring med dispatch rollen i en servicedesk med højt fagligt niveau
  • Organisatorisk og teknisk tæft, med evnen til at sætte sig ind i et bredt infrastrukturlandskab (fra mainframe til distribueret platform)


Start: Snarest muligt
Varighed: 6 måneder + option
Arbejdssted: København
Krav: Min. fem års professionel IT-erhvervserfaring.

Opgaven er lukket

Vi beklager, men vi søger ikke længere konsulenter til dette project.

Klik på "Freelance job" for at se listen over aktuelle opgaver og job.

Hvis du er kunde og leder efter en lignende profil, kan du benytte "Få CV på IT-konsulent" formularen på vores andet website.