#11017 | 2018-04-12 Sorø, Denmark

Projektleder til forandringsaktiviteter

Opgaven vedrører:
Vores kunde har behov for en projektleder til varetagelse af planlægning og gennemførelse af forandringsledelsesaktiviteter. Herunder identificering, prioritering og gennemførelse af parathedsaktiviteter som skal være medvirkende til optimal anvendelse af en ny version af deres store administrationssystem. Der vil ligeledes være behov for at denne projektleder varetager planlægning og gennemførelse af de organisatoriske og praktiske leverancer der er forbundet med manueldatakonvertering.

Den nye version implementeres 3. november 2018.

Det forventes at opgaven omfatter identificering, nedbrydning og håndtering af forandringsledelsesaktiviteter. Alle leverancer er endnu ikke kortlagt og beskrevet, det forventes at konsulenten varetager denne opgave.

Der efterspørges en fuldtidskonsulent med nedenstående kompetencer:

  • Erfaring med organisatorisk projektledelse, minimum 8 år.
  • Gerne erfaring med offentlige organisationer
  • Erfaring med store transformationer- og forandringsprojekter
  • Administrative koordinerende kompetencer
  • Evne til at fungere selvstændigt i komplekse og politiske sammenhænge, det er dog nødvendigt med stærke samarbejdsevner
  • Gennemslagskraft, med evne til at facilitere processer på alle niveauer
  • Analytisk sans og evner at kommunikere det komplekse simpelt


Start: 24. april 2018
Varighed: Til november med mulighed for forlængelse
Arbejdssted: Sorø, Denmark
Krav: Min. fem års professionel IT-erhvervserfaring.
Job type: Freelance

Opgaven er lukket

Vi beklager, men vi søger ikke længere konsulenter til dette project.

Klik på "Freelance job" for at se listen over aktuelle opgaver og job.

Hvis du er kunde og leder efter en lignende profil, kan du benytte "Få CV på IT-konsulent" formularen på vores andet website.